• Základnou úlohou je spravovať portfólio zákazníkov servisu, dohodovať podmienky servisu, navrhovať a odsúhlasovať cenníky servisných prác (komunikácia so zákazníkmi prebieha prevažne v anglickom jazyku)
• Zúčastňovať sa a zodpovedať za vykonávanie testov (FAT i SAT), komunikuje ich výsledky zákazníkom, reaguje na otázky a pripomienky (pozícia si vyžaduje cestovanie v rámci EÚ)
• Spolupracuje na rozvoji strediska, podieľa sa na výbere nových zamestnancov strediska
• Zodpovedá za vybudovanie centra servisnej a technickej kontroly. Súčasťou toho bude nastavenie systému reakčných dôb, dohľadu nad chodom jednotlivých realizácií energetických batériových systémov a hotline linky.
• Organizuje a riadi vyťaženie pracovníkov strediska, balansuje ich kapacitu, rozvíja schopnosti pracovníkov smerom k multifunkčnosti, pracuje s kvalifikačnými maticami
• Vedie operatívne porady strediska, reportuje výsledky strediska generálnemu riaditeľovi (zodpovedá za plnenie budgetu strediska)
• Vedenie tímu elektromontážnikov a servisných technikov (cca 10-15 ľudí)
• Definuje eskalačné plány a kontrolné procedúry, pokiaľ dochádza k odchýlkam oproti stanovenému plánu
• Svojimi osobnými skúsenosťami prispieva k rozvoju a budúcemu smerovaniu strediska
• Záujem o SMART riešenia
• Byť flexibilný a adaptabilný na zmeny (je ich veľa a dejú sa často)
• Chuť veci nastavovať na svoj obraz (jedná sa o budovanie novo vznikajúceho strediska)
• Nebáť sa skúšať a učiť nové veci/prístupy
- držiteľ §21
- §23 výhodou
• + 30 % variabilná zložka za plnenie individuálne dohodnutých cieľov, vyplácaná na mesačnej báze
• Mimoriadny bonus za časové a nákladové plnenie odsúhlaseného budgetu strediska