Accountant AP a AR s francúzštinou/nemčinou/španielčinou/taliančinou

Medzinárodná spoločnosť hľadá do svojho tímu zamestnancov na pozície Accounts Payable Specialist a Accounts Receivable Collection Specialist s anglickým jazykom a nemeckým/francúzskym/španielskym/talianskym jazykom.

Náš klient je medzinárodná spoločnosť, ktorá je lídrom v oblasti výroby techniky a spotrebného materiálu pre dentálnu oblasť.
Lokalita:
Bratislava
Typ úväzku:
plný
Plat:
1 000 - 1 400 EUR/mes od 1 000 EUR plus ročný bonus na základe skúseností
Požadované vzdelanie:
Požadovaný jazyk:
angličtina (C1) a francúzština (B2) a nemčina (B2) a taliančina (B2) a španielčina (B2)
Vhodné pre absolventov:
Áno

Mám záujem o pozíciu


Medzinárodná spoločnosť hľadá do svojho tímu zamestnancov na pozície Accounts Payable Specialist a Accounts Receivable Collection Specialist s anglickým jazykom a nemeckým/francúzskym/španielskym/talianskym jazykom.

Náš klient je medzinárodná spoločnosť, ktorá je lídrom v oblasti výroby techniky a spotrebného materiálu pre dentálnu oblasť.

Popis pozície

Pracovná náplň AP:
  • Spracovanie platieb dodávateľov pre pridelené obchodné jednotky spoločnosti.
  • Zabezpečiť, aby všetky prichádzajúce faktúry dodávateľov za pridelené obchodné jednotky boli zaznamenané presne a úplne, v stanovených lehotách.
  • Spracovanie splatných faktúr a žiadostí o platbu.
  • Komunikácia s kolegami z oddelení (nákup, príjem, vedúci oddelenia, atď.) V záležitostiach týkajúcich sa procesu predaja.
  • Upozorniť manažéra splatných účtov na akúkoľvek neobvyklú aktivitu v oblasti záväzkov z účtov.

Pracovná náplň AR:
  • Dohľad a udržiavanie úverových / inkasných operácií v rámci prideleného územia s cieľom zvýšiť objem predaja, maximalizovať cash flow, prispieť k zisku a stabilite organizácie, zabezpečiť rýchly obrat a primeranú ochranu investícií organizácie.
  • Inkaso platieb zákazníkov za pridelené obchodné jednotky spoločnosti.
  • Analýza finančných výkazov s cieľom odporučiť alebo vytvoriť úverové linky a schváliť platobné podmienky pre nové a existujúce účty.
  • Preskúmanie účtov podľa zásad spoločnosti s cieľom zachovať primerané úverové limity na pridelenej báze účtu.
  • Príprava a distribúcia výpisov z účtu zákazníka a upomienok v súčinnosti so stanovenými harmonogramami pohľadávok.

Požiadavky

  • Výhodou je predchádzajúca znalosť účtovníctva, a účtovných postupov zo strednej školy, vysokej školy, alebo z praxe
  • Potrebná znalosť anglického a francúzskeho/nemeckého/španielskeho/talianskeho jazyka
  • Znalosť súčasných verzií Windows, Word, Excel a Outlook
  • V prvých 4-6 mesiacoch sa bude pracovať na poobedňajšie zmeny (13:30-22:00). Neskôr už v normálnom rannom pracovnom čase (8:00-17:00)

Popis pozície

  • práca v novo-vzniknutom Shared Service Centre v Bratislave v medzinárodnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu
  • plne hradené stravné lístky
  • sick days
  • jazykové vzdelávanie
  • dentálna starostlivosť
ai.

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať Vám kvalitnejšie služby. Používaním našich online služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookies. Viac informácií nájdete tu.