Asistentka konateľa

Lokalita
Okres Senec
Typ úväzku
plný
Plat
1 500 - 2 000 EUR/mes
Požadované vzdelanie
SŠ (maturita)
Požadovaný jazyk
angličtina (B2)
Vhodné pre absolventov
Nie

Asistentka konateľa poskytuje administratívnu podporu a zaisťuje plynulý chod kancelárie. Kľúčovou Súčasťou jej práce je organizácia stretnutí, zpracovanie dokumentov a koordinácia denného režimu CEO.

Popis pozície

Na pozícií Asistentka CEO budeš:

 - Administratívna podpora CEO - spravovanie kalendára, spracovanie dokumentov, komunikácia so zamestnancami.

 - Komunikácia so zahraničnými kolegami - komunikácia v anglickom jazyku na dennej báze, písomne aj slovne, organizácia stretnutí so zahraničnými kolegami.

Práca v intermon systéme, spolupráca s ďalšími oddeleniami firmy.

Marketingové a HR aktivity.

Požiadavky

  • Vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti
  • Skúsenosť z obdobnej pozície min. 2 roky
  • Aktívna znalosť anglického jazyka - písomne aj ústne
  • Schopnosť pracovať samostatne aj v tímu
  • Skúsenosť s kancelárskym softwarom (MS Office, Google)

Ponuka

  • Stabilné pracovné  prostredie
  • Možnosť  profesionálneho rastu a ďalšieho vzdelávania
  • Po odpravovaní jedného roka 4 dni dovolenky navyše
  • Príspevok na stravu a športové aktivity

Mám záujem o pozíciu

Kontaktná osoba k dispozícii

Flóra Horváth Budayová

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať Vám kvalitnejšie služby. Používaním našich online služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookies. Viac informácií nájdete tu.