Zabezpečovanie dostupnosti podrobností platieb na potvrdenie platieb od zákazníka (AP)
Analýza podrobností platieb a primeraná alokácia hotovosti pre otvorené položky na účte zákazníka
Príprava a uchovávanie vhodných analýz hotovostnej aplikácie
Sledovanie nastavení platieb zákazníka so zodpovednými schvaľovateľmi a včasné rozhodnutie sporov so zákazníkom
Revízia omeškaných faktúr a inkasovanie platieb od príslušných zákazníkov
Riadenie nesúladu pomeru cena / kvalita v prípade samoúčtujúcich zákazníkov, identifikácia koreňových príčin nesúladu ceny a kvality, rozhodnutie v spolupráci s finančných oddelením závodu a zákazníckymi obchodnými oddeleniami
Proaktívny prístup, zlepšenie alokácie hotovosti a procesu riešenia sporov
Riadenie splatných pohľadávok, pravidelné sledovanie nealokovaných položiek
Komunikácia s ostatnými OTC tímami
Plnenie nastavených KPIs
Požiadavky
Ekonomické vysokoškolské vzdelanie alebo adekvátne pracovné skúsenosti v oblasti financií alebo účtovníctva
2 – 3 roky skúseností na účtovníckom oddelení
Účtovnícky background a presnosť, MS – Office, ERPs – QAD (preferované), MFG- Pro, SAP výhodou
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať Vám kvalitnejšie služby. Používaním našich online služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookies. Viac informácií nájdete tu.